Pomoc

  1. Czym jest sklep Emercator.pl?
    Emercator.pl jest polskim dystrybutorem kluczy do gier dla najpopularniejszych platform dystrybucji cyfrowej Steam, Origin, Uplay, Battle.net, etc. Wszystkie produkty w naszym sklepie pochodzą z legalnego źródła. Od początku działalności nie odnotowaliśmy, ani jednego zgłoszenia reklamacyjnego. Nasza siedziba znajduje się w Gdańsku, jeśli chcesz nas poznać serdecznie zapraszamy do kontaktu.
  1. W jaki sposób przebiega proces zakupu klucza do gry?
    Po zapoznaniu się z opisem i specyfikacją danej gry, klient dodaje ją do koszyka, następnie przechodzi do realizacji zamówienia i wybierając metodę, dokonuje płatności. Po zrealizowaniu płatności, klient otrzymuje z automatu email potwierdzający poprawny przebieg realizacji transakcji oraz email w którym znajduje się zakupiony klucz do gry.
  1. Czy mogę dokonać zakupu bez rejestracji w Emercator.pl?
    Tak.
  1. W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy w sklepie Emercator.pl?
    Nasz sklep korzysta z systemów płatności G2A Pay oraz DotPay. Więcej na ten temat można przeczytać w tym artykule.
  1. Co zrobić jeśli email wpisany podczas zakupu jest błędny?
    Prosimy o kontakt. W wiadomości proszę podać poprawny adres email, tytuł zakupionej gry oraz przybliżony czas transakcji.
  1. Jak aktywować grę za pomocą klucza kupionego w Emercator.pl?
    Aktywacja gry różni się w zależności od platformy dystrybucji elektronicznej (DRM), poniżej znajdują się instrukcję dla każdej z nich:

    • aktywacja Steam
      • instrukcja video
      • instrukcja pdf
    • aktywacja Origin
      • instrukcja video
      • instrukcja pdf
    • aktywacja Battle.net
      • instrukcja video
      • instrukcja pdf
    • aktywacja GOG.com
      • pdf
    • aktywacja Uplay
      • instrukcja video
      • instrukcja pdf
  1. Czy mogę zwrócić kupiony klucz do gry?
    Tak, każdy produkt w naszym sklepie może zostać zwrócony maksymalnie 14 dni po zakupie. Zwrócony klucz do gry nie może zostać zużyty. Nie można zwrócić do sklepu jabłka, które się już zjadło.
  1. Czy mogę złożyć zamówienie na klucz do gry, którego obecnie nie ma w magazynie?
    Niestety nie ma takiej możliwości. Aby zaczerpnąć informacji o tym kiedy klucz do określonej gry będzie z powrotem w magazynie prosimy o kontakt.
  1. Ile trwa realizacja zamówienia?
    Po zatwierdzeniu płatności realizacja zamówienia trwa ok. 15 minut. Wysyłka emaila z kluczem do gry realizowana jest przez automat.
  1. Dlaczego po dokonaniu płatności nie otrzymałem maila z kluczem do gry?
    Istnieją dwie sytuacje, w której email z kluczem do gry może został przesłany później.
  •  Jeżeli zakupiłeś grę w preorderze to klucz otrzymasz dopiero po premierze.
  •  Ze względów bezpieczeństwa niektóre transakcje są weryfikowane przez obsługę, co może wydłużyć czas realizacji zamówienia.
    UWAGA! Jeżeli w ciągu 24 godzin od dokonania płatności nie otrzymałeś emaila z kluczem, niezwłocznie prosimy o kontakt.
  1. Mój klucz nie działa, jak zgłosić reklamację?
    Prosimy o wypełnienie tego formularza. Po weryfikacji poprawności (ewentualnego zużycia) reklamowanego klucza, jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, zostanie wysłany nowy, działający klucz.